Egy jó ötlet, hogy lett NO.1 autóápolási márka

SONAX a piacvezető Németországban az autóápolási termékek területén, és az egyik vezető gyártók világszerte. A márka képviselteti magát 100 országban szerte a világon. A cég már több már 60 éve jelen van a piacon fejlesztésével és gyártásával nagyteljesítményű autóápolási termékek körében, melyek megfelelnek a legmagasabb követelményeknek. Mindegy, hogy az autósport, a tuning, vagy a klasszikus autók: Mikor szükség van a gépkocsi tökéletes megjelenésére, SONAX mindig kéznél van gépkocsi rajongók és a szakértők számára.

SONAX a legjobb márka ismét

Jelenlegi győzelem az "Auto Bild" és a "Motor Klassik" magazin olvasói által végzett felmérései, ami bizonyítja a SONAX kiváló hírnevet. Azelőtt SONAX nyert olvasó felméréseket "auto motor und sport", "Auto Zeitung" és a "Motorsport Aktuell" magazinoknál is.

Az autóápolás és autó értékének megőrzése tekintetében SONAX az 1. számú márka a "Motor Klassik" magazin igényes olvasói között - ahogy azt a magazin jelenlegi felmérései is mutatják: az olvasóknak több mint 51% -a vett részt a felmérésben és szavazott a SONAX-ra ez is rámutatott arra, hogy a legjobb tapasztalatokat velünk szerezték. Apropó, a 2. legjobb csak 30%-ot ért el.

A jelenlegi olvasó felmérés "Auto Bild" által csak megerősíti SONAX pozíciót a területen "A legjobb márka minden kategóriában": 68% választotta SONAX márkát negyedik alkalommal egymás után, hogy a legjobb márka az autóápolási szerek specialistái között. 60.000 olvasó vett részt a felmérésben. Ennek eredményeit tették közzé az április 1-ei kiadásban a megfelelő főcímmel: "A márka a legjobb hírnévvel".

SONAX is választható volt egy másik szavazásban, hogy az egyértelmű győztes lehessen az olvasók körében az "auto, motor und sport" felmérések alapján - immár tizenegyedik alkalommal. Számokban: 57,7% -a 115.239 olvasó vett részt és szavaztak SONAX mellett az "autóápolási termékek" kategóriájában - nagy fölénnyel végzett összehasonlítva a második legjobbal. Az eredmények olvashatók a magazin 07/2016 (március 17-ei) kiadásában. A pole pozíciót SONAX megerősítette "Auto Zeitung" és a "Motorsport Aktuell" kiadásaiban is ebben az évben.

Franz Fischer, SONAX marketing vezetője: "Hálásak vagyunk ezeket a kiváló felmérési eredményekét és szeretnék köszönetet mondani mond az olvasóknak, mind a magazinoknak. A sofőrök bizalma a SONAX-ban töretlen. "

Blog - Hírek, cikkek, érdekességek

Hírek a motorsport, autóápolás és kiállítások területéről...

Szponzoráció

Minden kedvenc SONAX-szal csillog...